torsdag, december 17, 2009

Världens minsta skivbolag.


Vi är så grymt ivriga på att få spela våra nya låtar för de som har intresse.

Sättningen i Shanghai är just nu:

Rex på maskiner & sång plus John Sandh på gitarr, maskiner & sång, eller kanske inte så mycket maskiner för Johns del.
Världens minsta skivbolag kommer att ge ut låtarna. Det enda som saknas är en bra betalningslösning.

Vi efterlyser dessutom en testpanel som kan tänka sig att lyssna på previews (förhandslyssningar) på nya låtar.

Vill du vara med?

Maila:


4 Comments:

Anonymous Dasse said...

Det låter så himla roligt och positivt att höra detta! :D
hoppas att få studsa och hoppa till er LIVE!

12:46 em  
Blogger Sara said...

va fan, ni ser ju ut som gamla Modern Talking! nä, ni var snyggare för 25 år sen... sorry...
nu måste jag nog lyssna på den gamlagamla skivan. ja, det måste jag. tjipp!

4:17 em  
Blogger Shanghai said...

S: Ja vem sjutton var inte snyggare för 25 år sedan? ;-)
Hur har ditt utseende utvecklats?

7:54 fm  
Anonymous Anonym said...

S: Klart dom har förändrats. Vore ju konstigt annars. Då jag inte sett alla i "gamla" Shanghai på några år, kan jag inte uttala mig om deras utseende. Men jag tycker inte dom (John & Rex)ser så illa ut idag :-)

Ha det bäst
//Kitty

1:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home